Hoppa till huvudinnehåll
Sök

IT-syste­msupport

Denna sida används för att anmäla fel i våra IT-system, oavsett vilken typ av fel det handlar om.

Alfresco

  • Vid problem vänligen registrera ett ärende i webbformuläret
  • Vi tar hand om ärenden i turordning

Logga in i Alfresco

Information om hur du loggar in i Alfresco

Om du inte har lagt in ett korrekt mobilnummer i Alfresco – använd webbformuläret för att lägga ett ärende till Support – Kom ihåg att ange ditt mobilnummer.

Vid problem och frågor om Alfresco, vänligen använd webbformuläret för Alfresco

Under jul och nyår har Alfresco support begränsade öppet tider:

23 december: normal kontorstid 08.00-16.40
24-27 december: begränsad support
30-31december: normal kontorstid 08.00-16.40
1-3 januari: begränsad support

VDI/VMWare

Vid frågor om VDI/VMWare, exempelvis om du har glömt din PIN-kod eller inte får någon SMS-kod, vänligen kontakta extern.it-support@svk.se.

Granskad