Den här webbplatsen använder kakor

Svenska kraftnät använder kakor (cookies) för att förbättra och anpassa ditt besök på vår webbplats. Genom att använda webbplatsen accepterar du användandet av dessa kakor. Läs mer om kakor och hur du avaktiverar dem

Hoppa till huvudinnehåll

Läs Leverantörsrapport Q3 om avvikelsehantering inom Hälsa, Miljö, Säkerhet och Kvalitet (HMSK)

Rapporten beskriver hur Svenska kraftnät tar hand om avvikelser inom hälsa, miljö, säkerhet och kvalitet (HMSK) som inträffat under Q3 2019. I rapporten finns ett urval av avvikelser som har konstaterats hos Svenska kraftnät och leverantörer inom bygg och underhåll.

Inkluderat finns även ett antal diskussionspunkter som utgångspunkt för att, individuellt eller i grupp, reflektera och diskutera de avvikelser som lyfts upp i rapporten. Syftet är att främja erfarenhetsåterföring och att systematiskt göra förbättringar.

Ta del av leverantörsrapporten för Q3 2019

Vid frågor eller synpunkter vänligen kontakta Enia@svk.se eller 010-475 86 00.