Hoppa till huvudinnehåll

Svenska kraftnät använder kakor (cookies) för att förbättra och anpassa ditt besök på vår webbplats. Genom att använda webbplatsen accepterar du användandet av dessa kakor. Läs mer om kakor och hur du avaktiverar dem

Hur har det gått med avvikelsehanteringen inom Hälsa, Miljö, Säkerhet, Kvalitet 2021?

Rapporten beskriver hur Svenska kraftnät har arbetat med avvikelsehantering inom hälsa, miljö, säkerhet och kvalitet (HMSK) under 2021.

I rapporten kan du bland annat ta del utav ett urval av inträffade avvikelser som har konstaterats hos Svenska kraftnät och leverantörer under tertial 3 inom bygg och underhåll. Du kan också ta del utav en summering av de förbättringsaktiviteter som Svenska kraftnät arbetat med gällande avvikelsehanteringen under 2021.

Rapporten innehåller även ett antal diskussionspunkter som utgångspunkt för att, individuellt eller i grupp, reflektera och diskutera de avvikelser som lyfts upp i rapporten. Syftet är att främja både erfarenhetsåterföring och ett systematiskt förbättringsarbete inom Svenska kraftnät samt i samverkan med våra leverantörer.

Du hittar rapporten här

Kontakt

Vid frågor eller synpunkter vänligen kontakta Enia@svk.se eller 010-475 86 00