Hoppa till huvudinnehåll

IT-support för IFS

Använd formuläret för felanmälan och övriga frågor gällande IFS. Beskriv din fråga eller felanmälan så utförligt som möjligt för snabbast handläggning.

  • Felanmälan kan vara ärenden som rör problem med att logga in i IFS eller gälla övriga felmeddelanden från systemet. Vi har som mål att svara inom en arbetsdag på felanmälningar.
  • Frågor kan exempelvis vara hur IFS fungerar och hur det ska användas i olika scenarion, det vill säga verksamhetsrelaterade frågor. Vi har som mål att svara inom två arbetsdagar på frågor.

* Obligatorisk information.

Vill du få snabbare hjälp? Denna information är viktig att få med
Kontrollkod (captcha) för att hindra missbruk av formuläret.
Generera ny kontrollkod (om nuvarande är alltför otydlig)Läs upp kontrollkoden (glöm inte att under tiden pausa eventuell skärmläsare, detta sker ofta med knappen ctrl)